- sjuttonde maj, skit trevlig dag.

   

hej.
i fredags kom viccan till kungsbacka & träffade mig.
hon hängde med& grillade vid lygnern,
vi var med odd emelie therese daniel & tomas 
en liten stund. drack lite öl&käkade korv.
sen drog jag & viccan in till kungsbacka för jag skulle
vänta med henne tills hennes tåg till göteborg gick.
det var sjukt kul att träffa henne. 


i lördags så var jag hemma nästan hela dagen.
på kvällen åkte jag till fjärås & träffade eea en snabbis,
vi gick upp & satte oss vid bräckan & drack några öl.
sen skulle hon in till kungsbacka & träffa natalie.
så jag drog & träffade jesper i centrum.
sen åkte jag, richard&johanna in till kungsbacka,
vi skulle på någon fest i lindome, men vi kände att ingen
av oss orkade det, & det skulle bara suga ändå att åka dit.
haha,så vi fixade cigg & sen åkte vi hem igen.



idag har det bara varit en slapp dag. vaknade vid klockan 12.
åt frukost & massa sånt. [ lame ]
 sen hoppade jag in i duschen.  sen åt jag middag,
och efter det satte jag mig vid datan. på kvällen kom
emelie & johanna hit en stund, vi kollade på from within.
emelie tyckte det var så sorgligt i slutet så hon började gråta. 
haha,gulligt emelie! haha. [:
sen åkte dom hem,så satte jag mig & dog framför datan nästan.
& nu ska jag sova, börjar klockan 10 imorgon & slutar klockan tre.
hur segt som helst. förressten så är det bara 10 dagar kvar
tills jag flyttar till kära kungsbacka igen. hur gött som helst.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0